Satış sonrası

Garanti


Ürünlerimiz, ürün açıklamasında özellikle aksi belirtilmedikçe, yasal olarak yedek parça statüsündeki ürünler olarak geçmektedir. Kapalı bir şekilde değil, açık devre şeklinde satışa sunuldukları için hata yapmaya çok müsaittir ve bu yüzden ürünlerimize sadece ilk kontrol etme garantisi verilir.

İade


Siparişinizi kargodan teslim aldığınız günden itibaren 14 gün içinde aşağıdaki koşullar dâhilinde İade Bölümü sizin tarafınızdan eksiksiz doldurulmuş fatura çıktısı ile birlikte iade edebilirsiniz.(*) Bu kapsamda geri göndereceğiniz ürünler için herhangi bir kargo bedeli ödemezsiniz. İade edeceğiniz ürüne ait, hediye olarak verilen promosyonlu, kampanyalı ürünlerin de aynı anda iade edilmesi gerekir ve varsa ilişkili hediye çekleri de iptal edilir. İade gerçekleştirmek istediğinizde işlemlerinizin aksamaması için lütfen info@yss.com.tr e-posta adresine bildirimde bulunun.

(*) İade edeceğiniz ürünün faturası kurumsal kurum adına düzenlenmiş ise, iade ederken kurumun düzenleyeceği iade faturasıyla göndermeniz veya yasal süre içinde E-fatura iseniz sistemde adınıza düzenlenmiş faturaya ret vermeniz gerekir. Eğer ki iade faturası düzenledi iseniz kargo payı dahil edilmeden (ürün birim fiyatı + KDV şeklinde) gönderilmelidir.

İade Koşulları


Niteliği itibarıyla iade edilemeyecek ürünler, tüketicinin istekleri veya açıkça onun kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallar yani özel renkli veya kumaşlı gibi ürünler müşterinin isteği doğrultusunda özel olarak hazırlanmaktadır. Bu ürünlerin iadesi ve değişimi yasal süre olan 14 gün için söz konusudur. Müşteri tarafından bozulan veya kargodan kaynaklı hasarlı gelen ürünler için cayma hakkı kullanılamaz.

Ambalajlı ürünlerde cayma hakkının kullanılması için, ürünün ambalajının bozulmamış ve ürünün kullanılmamış olması gerekmektedir. Orjinal ambalajı olmadan iade olarak gönderilen ürünlerin iadesi kabul edilmeyecektir.

Ürününüz YSS Traktör Oto Koltuk Sistemleri tarafından teslim alındıktan sonra ambalajı, aksesuarları, faturası kontrol edilecektir.

İade işleminin onaylanması durumunda, iade başvurusundaki tercihiniz doğrultusunda sizin için ürün bedeli tutarında hediye çeki tanımlanır ya da 3 iş günü içinde “ürün bedeli” tarafınıza geri ödenir. Ürün bedelinin tarafınıza geri ödenmesini tercih ederseniz; eğer ödeme şekliniz “Kredi Kartı” ise; para iadesi online olarak kredi kartınıza yapılacaktır. Ödeme şekliniz “Havale/EFT” veya “Kapıda Ödeme” ise; bildirimde bulunduğunuz IBAN numarasına ait hesabınıza para iadesi yapılır. İade tutarınızın hesabınıza/kartınıza yansıması bankaların işlem sürelerine göre farklılık gösterebilir.

Hasar Görmüş/Deforme Ürün


Ürününüzü teslim alırken kontrol etmenizi ve üründe fark edebileceğiniz bir hasar ya da ambalaj deformesi olup olmadığını kargo görevlisi yanında tespit etmenizi özellikle öneririz. Eğer bu aşamada bir tespitte bulunursanız kargo görevlisine “Hasar Tespit Tutanağı” hazırlatmanızı ve ürünü teslim almadan aynı kargo ile geri göndermenizi rica ederiz. Aldığınız ürün “hasarlı” ya da ambalajı “deforme” ise bunun için “Kargo Hasar Tespit Tutanağı” gerekmektedir. Aksi takdirde ürününüz için yapacağınız “hasar bildirimi” kabul edilmeyecektir.

Kargo tarafından YSS Traktör Oto Koltuk Sistemleri‘ne ürünün hasarlı olduğuna ilişkin bilgilendirme yapıldığında; ürünün iade işlemleri başlatılacak ve ürün tutarı değerinde “para iadesi” gerçekleştirilecektir.

Arızalı/Kusurlu Ürün


Tüm ürünlerimize ilk teslim alma ve kurulum yapma garantisi verilir. Ürününüzün ilk çalışması esnasında arıza problemi yaşamanız halinde garanti kapsamında iade/tamirat vb. süreçler için yapılması gerekenler ve işleyiş aşağıda belirtilmiştir:

Fatura çıktısı üzerindeki açıklama bölümünü eksiksiz doldurduktan sonra arızalı veya bozuk olduğunu düşündüğünüz ürün ile birlikte bize göndermeniz gerekmektedir. Aşağıdaki adrese, yine aşağıda bildirilen kargo firmaları ile karşılarındaki anlaşma numarasını belirtip alıcı ödemeli gönderebilirsiniz:

Kozluk Mahallesi Ada Sanayi Caddesi No: 15/1 Erenler / SAKARYA

Kargo ile göndermiş olduğunuz arızalı/kusurlu bildirimi yapılan ürün YSS Traktör Oto Koltuk Sistemleri tarafından teslim alındıktan sonra ambalajı ve aksesuarları kontrol edilir ve incelenmek üzere Teknik Destek ekibimize iletilir.

Teknik ekip tarafından yapılan testler ve incelemeler en fazla 1 hafta sürecektir.

Arıza tespiti sırasında bilgi almak amacıyla sizinle e-posta ile iletişime geçilecektir. 3 iş günü içerisinde size ulaşamamamız durumunda ürününüz teknik çalışmalara devam edilmeksizin 30 günlük beklemeye alınır ve cihazla ilgili bir işlem yapılmaz.

Test ve incelemeler sonucunda belirttiğiniz şekilde sorunlu ürün durumu tespit edilirse, tercihiniz doğrultusunda ya ürün yenisi ile değiştirilir, ya da 3 iş günü içinde “ürün bedeli” tarafınıza geri ödenir. Bu durumdaki tüm kargo giderleri YSS Traktör Oto Koltuk Sistemleri tarafından karşılanacaktır.

Garanti kapsamındaki ürünlerde kullanıcı hatasından kaynaklanan arıza/kusur, “kullanıcı hatası” (düşürme, darbe ve kesici ve delici alet ile yaralanması vb.) olarak tespit edilirse ürün değişimi ve ücret iadesi yapılmamaktadır. Bu gibi durumlarda tüm kargo giderleri müşteri tarafından karşılanır.

Ürününüzde belirtilen şekilde herhangi bir sorun tespit edilmemesi durumunda ise ürünün çalıştırılması ile ilgili müşteriye e-posta yolu ile bildirimde bulunarak ürünü müşteriye geri göndeririz. Bu durumda tüm kargo giderleri müşteri tarafından karşılanır.

Teknik testler sonucunda ürün ile ilgili son durum hakkında sizinle e-posta yolu ile iletişime geçilerek bildirimde bulunulur. Sonuca göre değişimi yapılacak ya da sorunsuz olduğu tespit edilen ürün için teslimat bilgisi istenir ve kargo gönderimleri için takip numarası size iletilir. 3 iş günü içerisinde teslim alınmayan ya da güncel teslimat adresi iletilmeyen ürünler 30 günlük beklemeye alınır ve ürünle ilgili hiçbir işlem yapılmaz. 30 günlük bekleme süresi içerisinde teslim alınmayan ürünlerden firmamız sorumlu değildir.

Fatura taleplerinizde, faturanızın gönderilmesini istediğiniz açık adres bilginizi bize iletmeniz gereklidir.

“ Eksik Ürün/Aksesuar durumlarında öncelikle size ulaşan fatura ile teslim edilen paket içerisindeki ürünleri karşılaştırarak kontrol etmenizi önemle rica ederiz. Siparişinizde kısmi teslimat (aynı siparişteki ürünlerin ayrı ayrı paketlenerek gönderimi) işlemi de yapılmış olabilir. SMS ile bildirilen kargo takip numarası üzerinden siparişlerinizin kargoya verilme tarihlerini ve ürün durumunu kontrol edebilirsiniz.

Kontrolleriniz sonrasında size eksik ürün gönderimi yapıldığını tespit ettiyseniz teslimatın gerçekleşmesinin akabinde 14 gün içerisinde info@yss.com.tr adresine “Siparişimde Eksik Ürün Var” şeklinde bize e-posta yolu ile bildirimde bulunmanız gerekmektedir, eksik olan ürün 10 iş günü içerisinde adresinize ücretsiz kargo ile gönderilir.

Kontrolleriniz sonrasında satın aldığınız bir ürünün herhangi bir parçasının eksik olduğunu tespit ettiyseniz teslimatın gerçekleşmesinin akabinde 14 gün içerisinde info@yss.com.tr adresine “Ürün Aparatı/Aksesuarı Eksik” şeklinde bize e-posta yolu ile bildirimde bulunmanız gerekmektedir, eksik olan parça üretici firmadan talep edilerek 10 iş günü içerisinde adresinize ücretsiz kargo ile gönderilir.

Yanlış Ürün


Siparişini verdiğiniz/faturanızda yazan ürün ile teslim edilen ürün birbiri ile aynı değilse teslimatın gerçekleşmesinin akabinde 14 gün içerisinde “İade ve Geri Gönderim” şeklinde belirterek info@yss.com.tr adresine bildirimde bulunmanız gerekmektedir.

Başvurunuzun ardından size ilettiğimiz “kargo gönderi kodu” ile yanlış ürünü bize kargo ücreti ödemeden geri gönderebilirsiniz.

Ürün YSS Traktör Oto Koltuk Sistemleri tarafından teslim alındıktan sonra ambalajı ve aksesuarları incelenmek üzere tedarikçi firma ve lojistik kontrolüne alınır. Üründe/ambalajında herhangi bir bozulma tespit edilmemesi halinde ise doğru ürün adresinize kargo ücretsiz gönderilir.

Ürünle ilgili yapılan incelemede üründe herhangi bir yanlışlık tespit edilemez ise size de bilgisi verilerek iadesi alınabilir.

tr_TR